Hoe maakt Telenet het super eenvoudig voor klanten om hun doel te bereiken?

Wim Symoens

1 nov, 2020

Voor Telenet is het erg belangrijk om klanten op hun wenken te bedienen wanneer ze problemen ondervinden met een van de diensten. Als klant kan je terecht op de website voor handleidingen en probleem oplossingen. Je kan naar de helpdesk bellen zodat je directe ondersteuning voor je probleem kan krijgen.

Aangezien er een duidelijke evolutie is naar meer en meer mobiel gebruik bij klanten, heeft Telenet een mobiele support app ontwikkeld, die een direct overzicht geeft van wat de mogelijke problemen en oplossingen zijn. Daarnaast kan je via de app ook je persoonlijk verbruik en je aanrekening raadplegen.

Duidelijk een zeer handige en populaire app.

Om de app op een heel leuke en vlotte manier voor te stellen produceerden we deze animatie video.

Wanneer de kijker alle relevante info heeft gezien volgt er een super duidelijke Call To Action.
Download nu!

Hoe duidelijker kan een CTA zijn?

Bekijk hier de video

Elke onderneming start met een idee. Wij zetten dat idee om in beeld!

Heb je vragen over video of marketing? Onze video experts geven graag advies.

I

Hoe ga je van start met video?

We helpen je graag en leggen je uit hoe jouw videoproject van A to Z vorm kan krijgen.

Onze diensten

Professionele video marketing doet groeien

Video marketing is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Hoe zet jij video’s in om je bedrijf, je product en je klanten in de spotlight te zetten?

Op zoek naar een professionele aanpak? Duw op onderstaande knop, vertel ons in een kort formulier over je project en wij nemen snel en vrijblijvend contact met jou op.

Ontdek meer

Chat GPT + Video Marketing

Chat GPT + Video Marketing

Hoe kan je Artificial Intelligence of ChatGPT gebruiken om je videomarketing te verbeteren?   ChatGPT + Video Marketing? ChatGPT kan effectief...

Lees meer