Aquafin

Aquafin

Aquafin zoekt werknemers op een heel originele en grappige manier…
Net zoals zoveel bedrijven zoekt Aquafin naar geschikte medewerkers. Het is uiteraard vrij belangrijk dat sollicitanten de gewenste competenties hebben, daarnaast is het ook zeker een basis voor een goede samenwerking indien kandidaten zich kunnen vinden in de waarden van het bedrijf. Anders kan dit wel eens leiden tot conflicten. De ene situatie al wat grappiger dan de andere‚Ķ.. allez, in de film dan, minder grappig in het echt ūüôĀ

We volgen Bram, een relatief nieuwe werknemer die zich nog wat moet inwerken in het bedrijf. Hij komt in verschillende situaties terecht waar hij bepaalde keuzes moet maken. Wanneer hij de foute keuze maakt, komt hij in moeilijke en/of confronterende situaties terecht…

Deze teaser is uiteraard de smaakmaker voor de uiteindelijke bestemming, de lange interactieve video die op de jobwebsite van aquafin te vinden is. In de lange video zijn de verschillende waarden van Aquafin verwerkt waarmee Bram te maken krijgt. Het leutige aan deze video is dat je als kijker zelf kan bepalen welke keuzes Bram moet maken, je bepaalt dus zelf het verloop van de video door middel van je keuzes. Op die manier krijg je als kijker op een heel frisse manier de waarden van het bedrijf mee, je weet waar Aquafin voor staat en je weet meteen of je past in de bedrijfscultuur.

Wat is eigenlijk een Clickable of interactieve video?
Een clickable video is een video waarbij de kijker direct kan doorklikken vanuit de video naar eender welke online bestemming. Dat kan een webshop zijn waar de items verkocht worden die in de video te zien zijn, het kan een website zijn, of een andere video waar je kijker meer info kan vinden. De Aquafin video is uiteraard ook een heel goede toepassing: laat de kijker zelf het verloop van de video kiezen, geef verschillende opties in de video gekoppeld aan een zeer duidelijke Call To Action: wat wil je dat er nu gebeurt…?

Surfers zijn volledig vertrouwd met doorklikken op links en banners en websites. Een clickable video biedt dezelfde interactieve mogelijkheden aan op eender welke video, ongeacht waar de video bekeken wordt, mobiel of op desktop. Deze toepassing biedt de unieke meerwaarde dat een passief medium zoals video een echte interactieve toepassing wordt.

Interactiviteit wordt direct omgezet in engagement van de kijker. Kijkers zullen meer tijd doorbrengen met je video en je kan hen doorsturen naar een plek die zowel voor jou als voor de kijker waardevol is.

Onze video’s kunnen vrij verspreid worden via Social Media zoals Facebook, LinkedIn, Twitter en Pinterest terwijl ze hun interactiviteit behouden.

Wil je ook een video op maat van jouw bedrijf en doelgroep?

Hele professionele partner, correcte naleving van de afspraken en snelle service.
Anja De Wit

Adviseur communicatie Aquafin

Anja De Wit

Wat zijn de voordelen van een professionele video?

Bereik de juiste doelgroep

Jouw doelgroep vindt jouw video’s op de plekken waar zij vertoeven en actief zijn. De juiste video op de juiste plek.

Meer zichtbaarheid

Video is het medium waarmee je jouw zichtbaarheid significant verhoogt en blijft verhogen. Zo ben jij top of mind

Video's verhogen jouw omzet

Reclame spot of youtube video, bedrijfsvideo of productvideo… elke video heeft het potentieel je omzet sterk te verhogen.

Twijfel je nog over video marketing?

Neem vrijblijvend contact met ons op . We bespreken graag de mogelijkheden.
Kiezen voor video is makkelijk eens je ziet hoe je klanten reageren en
wat het doet met je omzetcijfers.

Pin It on Pinterest

Share This